duminică, 22 mai 2011

I've been featured!/ Targ/ New stuff

     1.Multumesc celor de la Magazin de haine online pentru ca au ales una dintre brosele mele ca "Brosa handmade a zilei"!
     2.Concluzia de la targ: am castigat... experienta :D.Ceea ce e numai de bine...normal! :P
     3.In curand voi posta poze cu alte accesorii nou-noute! Super dragute! Mai intrati pe blog din cand in cand...nu se stie cand apar :D

Va doresc o saptamana cat mai placuta ... la lucru, in sesiune sau fiecare pe unde-si mai "pierde" timpul!

3 comentarii:

  1. ce rau imi pare ca nu am putut ajunge sambata pe-acolo..sper ca mai incolo, dupa vara, sa fim "colege de targ" macar o data :D

    si felicitari pt brosa zilei!!

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaai, nu stiam de unde mi se pare cunoscut By Malvina :)). am stat fix vizavi de tine. la toata lumea a mers cam nasol. nu prea cred ca stia lumea de locatie din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    Vreau sa iti propun sa facem schimb de linkuri, sa ne promovam reciproc. Eu te-am adaugat in lista mea de bloguri partenere. Vrei sa ma adaugi si tu? Eu sunt MonkeyMade - http://lahanulmaimutelor.blogspot.com/

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere